Realizujemy programy, w ramach których dzieci uczą się o sobie i o innych:
- poznają emocje – ich nazwy i sposoby wyrażania;
- dowiadują się, dlaczego współpraca jest ważna i jak zrobić, by była skuteczna;
- odpowiadają sobie na pytania, jak mówić, by być słuchanym, jak słuchać, by koledzy chcieli do nas mówić, jak komunikować o swoich potrzebach;
- testują zachowania w sytuacji konfliktowej – dowiadują się, co to jest konflikt, co pomaga, co przeszkadza, jak sobie radzić w takich sytuacjach.
Techniki pracy, których korzystamy są różne w zależności od potrzeb i możliwości grupy. Przede wszystkim korzystamy z metody dramy, która daje dzieciom szansę przećwiczenia zachowań w różnych sytuacjach poprzez zabawę. Chętnie odwołujemy się do wyobraźni dzieci i sięgamy po teksty kultury, dzięki czemu dzieci chętniej uwewnętrzniają proponowaną przez nas wiedzę i wprowadzanie zasady.
Mamy wypracowane cztery konkretne programy, które dostosowujemy w kontakcie z kadrą danej szkoły.
Koszt każdych warsztatów jest wyceniany indywidualnie – na podstawie ustaleń z zamawiającym. Przy wycenie bierzemy pod uwagę liczbę osób biorących udział w warsztacie, liczbę klas/grup z danej placówki, koszt materiałów warsztatowych, ew. koszty dojazdu itp.
Jeśli jesteś zainteresowany/a/e naszą ofertą wypełnij formularz – na podstawie przesłanych przez Ciebie informacji przygotujemy wycenę.
Zamawiając warsztaty tematyczne przyczyniasz się do realizacji celów statutowych Stowarzyszenia Praktyków Dramy STOP-KLATKA. Cała kwota przychodu ze sprzedaży usług wspiera działania zgodne z misją organizacji oraz realizację projektów społecznych.
→ Warsztaty integracyjne.
To oferta na początek roku dla dzieci z klas IV, V i VI, VII i VIII oraz dla klas szkół ponadpodstawowych
Celem tego 6-godzinnego programu jest zbudowanie więzi w klasie na początku roku szkolnego, co pozwoli uczniom później rozwijać się atmosferze zaufania.
Szczegółowa oferta: LINK
→ Więź – profilaktyka przez integrację
To propozycja dla klas IV, V i VI.
Celem tego 12-godzinnego cyklu zajęć jest rozwój umiejętności interpersonalnych dzieci oraz zwiększenie świadomości wartości, potrzeb, zainteresowań własnych oraz innych osób w klasie.
Szczegółowa oferta: LINK
→ Dramowe Historie Uchodźców
Celem warsztatów jest uświadomienie psychologicznych konsekwencji nagłej, nieplanowanej zmiany sytuacji życiowej, istniejących barier na drodze do integracji lub wejścia w nową klasę i kulturę.
Szczegółowa oferta: LINK
→ Interaktywny spektakl dla dzieci „W świecie emocji”
To oferta dla dzieci z klas nauczania początkowego.
Spektakl w aktywny sposób rozwija w dzieciach rozumienie emocji swoich i innych.
Szczegółowa oferta: LINK
→ Z książką w walizce
To propozycja dla dzieci z klas I, II i III z zakresu edukacji kulturalnej.
To cykl 10 warsztatów (lub mniej) dla dzieci, którego celem jest odkrycie na nowo literatury i poznanie bogactwa świata, który ona przedstawia, oraz znalezienie w niej odpowiedzi na przeżywane przez dzieci problemy.
Szczegółowa oferta: LINK
→ Dżungla relacji – warsztaty integracyjne w terenie
Warsztaty integracyjne w terenie z elementami surwiwalu i gry terenowej to nietuzinkowy sposób aby spędzić czas w naturze, doświadczyć mocy współpracy, rozwijać kompetencje komunikacyjne oraz radzenia sobie w dzikim terenie. Wszystko w okolicznościach niesamowitej nadwiślańskiej przyrody.
Szczegółowa oferta: LINK
Zachęcamy do kontaktu:
a.busk@stop-klatka.org.pl
tel.: 506 440 764
Jeśli jesteś zainteresowany/a/e warsztatami tematycznymi dla Twojej placówki wypełnij formularz – odezwiemy się do Ciebie.
O technikach, które proponujemy można przeczytać w dziale „o dramie” na naszej stronie www: https://stop-klatka.org.pl/co-to-jest-drama/.
Jeśli chcesz poznać ludzi, którzy prowadzą warsztaty zapraszamy tu: https://stop-klatka.org.pl/zespol/.
Oferty przygotowane w ramach projektu Dramowi Obywatele, który realizowany był w ramach programu Obywatele dla Demokracji, finansowanego z Funduszy EOG.