
Pracujesz w edukacji formalnej bądź nieformalnej z grupami dzieci i/lub młodzieży? Zależy Ci na wzmacnianiu kompetencji społecznych Twoich podopiecznych?

W celu realizacji usług, strona korzysta z plików cookie zgodnie z Polityką dotyczącą cookie. Sam możesz określić warunki przechowywania i dostępu do nich w Twojej przeglądarce. - Zamknij
Po raz trzeci mamy przyjemność realizować projekt Dramowa Akademia Antydyskryminacyjna! A to znaczy, że od stycznia 2021 do grudnia 2022 roku będziemy wspierać osoby z całej Polski, pracujące z grupami dzieci i/lub młodzieży, w przeciwdziałaniu dyskryminacji poprzez budowanie równościowej i empatycznej atmosfery w klasach/grupach. Jak to będziemy robić? Dowiedz się więcej!
Ideą projektu Dramowa Akademia Antydyskryminacyjna jest wprowadzanie skutecznej i sprawdzonej metody dramy stosowanej do edukacji antydyskryminacyjnej w szkole oraz sieciowania i wspieranie nauczycieli/nauczycielek pracujących tą metodą w Polsce.
Projekt skierowany jest bezpośrednio do nauczycieli/nauczycielek, którzy dzięki udziałowi w nim:
Moduł ten powstał w odpowiedzi na potrzebę przygotowania i przetestowania scenariuszy zajęć dramowych dot. tematyki uchodźczej w klasie. W jego realizację zostali zaangażowani partnerzy projektu Centrum Imigrantów i Imigrantek z Gdyni oraz Fundacja Klamra oraz doświadczony zespół merytoryczny, co gwarantuje jakość i rzetelność przebiegu procesu szkoleniowego oraz powstałych podczas niego materiałów.
Projekt pt. Dramowe historie powstał w odniesieniu do zdiagnozowanych potrzeb nauczycieli i nauczycielek w obszarze pracy z klasą w tematyce uchodźctwa.
W ramach projektu:
Scenariusze warsztatów zostaną oparte o historie uchodźców oraz przygotowane metodą dramy stosowanej (ang. applied drama).