Bez kategorii

Formularz Rozgrzewki Dramowe

Zgłoszenia Rozgrzewki Dramowe

Bez kategorii

Płatność za udziału w udział w szkoleniu Rozgrzewki Dramowe

Nr konta: 16 1140 1010 0000 5903 7400 1005

Tytuł przelewu: Rozgrzewki Dramowe – Twoje imię i nazwisko + data szkolenia

Dane do przelewu: Stowarzyszenie Praktyków Dramy STOP-KLATKA, ul. Bieżuńska 1/36, 03-578 Warszawa

Pamiętaj, że dokonanie płatności jest gwarancją rezerwacji Twojego udziału szkoleniu.

Biorąc udział w naszych szkoleniach przyczyniasz się do realizacji celów statutowych Stowarzyszenia Praktyków Dramy STOP-KLATKA. Cała kwota przychodu ze sprzedaży usług szkoleniowych wspiera działania zgodne z misją organizacji oraz realizację projektów społecznych.

Bez kategorii

Wycena warsztatów tematycznych

    Jeśli jesteś zainteresowany/a/e warsztatami tematycznymi dla Twojej placówki wypełnij formularz - odezwiemy się do Ciebie.

    Wybierz interesujący Cię warsztat:

    Dot. opcji "inny temat":

    Liczba klas/grup:

    Liczba osób w każdej ze zgłoszonych powyżej klas/grup:

    Opis klas/grup:

    Miejsce realizacji warsztatów:

    Preferowane terminy:

    Inne ważne informacje mogące mieć znaczenie przy wycenie warsztatów: (opcjonalne)

    Twoje imię i nazwisko

    Twój adres e-mail

    Telefon

    Preferowana forma kontaktu:

    Państwa dane osobowe wpisane w formularzu będą przetwarzane przez Stowarzyszenie Praktyków Dramy “STOP-KLATKA” z siedzibą przy ul. Bieżuńskiej 1/36 w Warszawie, w celu przygotowania wyceny.
    Przetwarzanie danych odbywa się zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. i będzie się odbywało przez okres związany z czasem przygotowania i realizacji szkolenia. Przysługuje państwu prawo dostępu do Waszych danych, ich sprostowania, usunięcia, żądania zaprzestania i ograniczenia ich przetwarzania.

    Bez kategorii, Szkolenia, Szkoła Dramy

    Opinie – II Stopień

    Bardzo doceniam profesjonalizm szkoleń Stop -Klatki – m.in. pełne zaangażowanie prowadzących i uważność na potrzeby uczestników. II stopień Szkoły Dramy Stosowanej to kolejny etap technik darmowych – niezwykle cenny, jeśli chce się aktywnie uczestniczyć w szeroko rozumianej edukacji. Sam Teatr Uciśnionych pozwala uczestnikom warsztatów przeżyć cały proces twórczy na sobie – znaleźć jego zalety i ograniczenia. Zdobyte na warsztatach doświadczenie można wykorzystywać naprawdę w wielu okolicznościach.

    Agnieszka Frankiewicz

    Szkoła Dramy dała mi to, co dla mnie w pracy z grupą najważniejsze – praktyczne doświadczenie zarówno bycia uczestnikiem procesu tworzenia spektaklu jak i osoby moderującej spektakl. Teatr Uciśnionych daje mi moc sprawczą. Mogę uświadomić sobie swoje przekonania, mogę nie zgadzać się na zastaną rzeczywistość i dać impuls do zmiany. Polecam każdemu, komu bliskie jest patrzenie na świat z wielu perspektyw z empatią i osób wspierające grupy doświadczające nierówności, dyskryminacji i opresji.

    Joanna

    Bez kategorii

    Zgłoszenia Szkoła Dramy Stosowanej II stopnia

      Zgłaszam chęć uczestnictwa w: *


      Wybierz stopień i miasto

      Zniżka za udział w Szkole:


      Wybierz, jeśli przysługuje Ci zniżka

      Dotyczy zgłoszeń wieloosobowych:


      Podaj nazwiska osób, z którymi się zgłaszasz

      Sposób płatności za zjazdy dramowe:

      E-mail: *


      Proszę podać adres e-mail

      Imię i nazwisko: *


      Proszę podać imię i nazwisko.

      Miejsce zamieszkania *


      Proszę podać miejsce zamieszkania (nazwa miejscowości, województwo)

      Kontakt: *


      Proszę podać tel. komórkowy lub komunikator oraz dogodne godziny kontaktu.

      Praca/studia: *

      Dane do faktury: *


      Podaj dane, na którą chcesz otrzymać fakturę (nazwa, adres, NIP instytucji lub Twoje dane: imię, nazwisko i adres).

      Kursy/szkolenia: *


      Proszę wymienić odbyte szkolenia z metody dramy, ich program, liczbę godzin, instytucję organizującą i osoby prowadzące.

      Praca z grupą i metoda dramy: *


      Proszę opisać, jeśli posiadasz, dotychczasowe doświadczenie w pracy z grupą i wykorzystania technik dramowo-teatralnych.

      Źródło:


      Proszę podać źródło informacji o SDS II.

      Chcę otrzymywać Biuletyn "STOP-KLATKI"

      Państwa dane osobowe wpisane w formularzu będą przetwarzane przez Stowarzyszenie Praktyków Dramy “STOP-KLATKA” z siedzibą przy ul. Bieżuńskiej 1/36 w Warszawie, w celu realizacji szkolenia.
      Przetwarzanie danych odbywa się zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. i będzie się odbywało przez okres związany z czasem przygotowania i realizacji szkolenia. Przysługuje państwu prawo dostępu do Waszych danych, ich sprostowania, usunięcia, żądania zaprzestania i ograniczenia ich przetwarzania.

      Bez kategorii

      CHALLENGE ODS 2023/2024

      Razem z osobami uczestniczącymi w projekcie Odnaleźć się w Siecie zadbaj o swoje potrzeby offline przez 7 dni!

      Materiał stworzony na podstawie propozycji proponowanych przez osoby uczniowskie na zaspokajanie potrzeb offline podczas warsztatów realizowanych w ramach projektu Odnaleźć się w sieci jesienią 2023 r.

      Download

      Projekt współfinansowany ze środków Biura Edukacji m. st. Warszawy.

      projekty, projekty międzypokoleniowe

      Seniorzy i młodzi w twórczym działaniu

      Ideą projektu (trwającego od 2012 roku)  jest tworzenie warunków do integracji wewnątrz i międzypokoleniowej,  dzięki wspólnej, twórczej aktywności młodych i seniorów na rzecz innych grup międzypokoleniowych. Dotychczas w projekcie wzięło udział ponad 600 osób. Uczestnicy i uczestniczki naszych międzypokoleniowych grup m.in. tworzyli spektakle Teatru Forum, filmy, prowadzili sondę uliczną i otwarte spotkania międzypokoleniowe.  Spoiwem łączącym wszystkie dotychczasowe edycje jest DRAMA- metoda, którą pracujemy podczas warsztatów.   Zapraszamy do zapoznania się ze wszystkimi edycjami projektu „Seniorzy i młodzi w twórczym działaniu”

      Continue reading
      Bez kategorii

      CENV – For a non-violent communication. All on stage! – in polish

      CENV to projekt mający na celu wsparcie osób z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym, zwłaszcza na rynku pracy. Każda organizacja opracowała i przeprowadziła oryginalny program rozwojowy, łącząc narzędzia: NVC (komunikacja bez przemocy) i techniki Teatru Uciśnionych, aby wzmocnić głos osób uczestniczących oraz ich wewnętrzne poczucie siły i sprawstwa.

      Nasz zespół przeprowadził pierwsze testy stworzonego programu między 11 października a 15 listopada 2022 roku. Podzieliliśmy nasz proces na 6 sesji:

      1. Integracja i budowanie grupy
      2. Ja i moje moce
      3. Emocje i potrzeby
      4. Rozwiązywanie konfliktów
      5. Narzędzia asertywnej komunikacji (np. 4 kroki z NVC)
      6. Praca nad historiami naszych uczestniczek przy wykorzystaniu Teatru Forum

      W trakcie naszych spotkań używałyśmy kreatywnych metod i form pracy (ruch, dramę, opowieści, pracę z obrazami, improwizację, elementy Teatru Uciśnionych), aby umożliwić uczestniczkom lepsze poznanie samych siebie – swoich potencjałów, potrzeb, wartości, emocji.

      Drugi proces zorganizowałyśmy w maju 2023 roku, we współpracy z MAL Włochy, instytucją zajmującą się lokalnymi działaniami w dzielnicy Włochy. Tym razem również pracowałyśmy z grupą kobiet.

      Łącznie w obu procesach wzięło udział 21 uczestniczek.

      Zachęcamy do polubienia fanpage’a projektu!

      Co o udziale w projekcie mówią nasze uczestniczki? Posłuchaj!

      Organizacje biorące udział w projekcie:

      The Comptoir des Colibris, Francja

      Giolli Cooperative, Włochy

      Futura Gestiona, Hiszpania

      La Xixa Teatre, Hiszpania

      Stowarzyszenie Praktyków Dramy STOP-KLATKA, Polska

      Bez kategorii

      CENV – publikacje

      W ramach projektu „For a non-violent european communication: all on stage!” powstały 4 publikacje, które mogą pomóc wdrożyć wypracowany przez nas program rozwojowy w swoich grupach.

      Z publikacji dowiesz się:

      • czym jest kolektywny dziennik oraz jaki jest jego cel;
      • w jaki sposób korzystaliśmy z metody kolektywnego dziennika podczas prowadzonych przez nas procesów;
      • dlaczego jest on wartościowym narzędziem w procesie edukacji dorosłych;

      Ponadto znajdziesz w nim konkretne narzędzia do zbierania refleksji od osób uczestniczących a także wskazówki w jaki sposób korzystać z dziennika aby miał on dla uczestników i uczestniczek wartość rozwojową i edukacyjną.

      Z publikacji dowiesz się:

      • czym są emocje i dlaczego ich potrzebujemy;
      • o co właściwie chodzi z tą słynną asertywnością i czym różni się np. od agresji;

      Ponadto znajdziesz w niej przegląd różnych teorii psychologiczno-społecznych mówiących o porozumieniu bez przemocy oraz asertywnej komunikacji. Dowiesz się również czym jest Teatr Forum i dlaczego zdecydowaliśmy się wykorzystać to narzędzie w projekcie, którego celem jest wzmacnianie osób zagrożonych wykluczeniem na rynku racy.

      W publikacji znajdziesz:

      • informacje dotyczące tego, jak wyglądała struktura prowadzonych przez nas procesów;
      • wskazówki dla osób trenerskich o co warto zadbać przez rozpoczęciem i w trakcie takiego procesu aby rzeczywiście był on dla uczestników rozwojowy;
      • scenariusze warsztatów;
      • materiały dla osób uczestniczących;
      • opis naszych doświadczeń ze szczególnym uwzględnieniem trudności jakie się pojawiły oraz naszymi rekomendacjami jak radzić sobie w trudnych sytuacjach pojawiających się podczas procesu.

      Z publikacji dowiesz się:

      • czym jest Teatr Forum i czym różni się od klasycznego teatru;
      • jak wygląda proces tworzenia spektaklu z grupą;
      • jak przebiegają spektakle Teatru Forum;
      • kim jest joker i jaka jest jego rola podczas pracy z grupą oraz podczas spektakli;
      • w jaki sposób korzystaliśmy z metody Teatru Forum w projekcie oraz jak zareagowali na nią uczestnicy.

      Obejrzyj nasz filmowy przewodnik po publikacjach by dowiedzieć się więcej:

      Wszystkie publikacje są dostępne w języku angielskim i francuskim na stronie projektu.

      POBIERZ PUBLIKACJE

      projekty, projekty profilaktyczne

      Odnaleźć się w sieci

      Projekt realizowany od 2018 roku a jego celem jest rozwijanie umiejętności empatycznej komunikacji rówieśniczej w internecie (profilaktyka cyberprzemocy), a zarazem wzmacnianie równowagi między aktywnościami online i offline wśród uczniów klas 3-5 oraz 6-8 wybranych szkół podstawowych na terenie Warszawy. Cel ten realizowany jest poprzez organizację warsztatów, edukacyjnych escape roomów oraz szkoleń dla naczycieli/lek oraz opiekunów dzieci.

      Continue reading
      Bez kategorii

      Z książką w walizce – edycja 2022/2023

      Głównym celem projektu jest rozwijanie czytelnictwa oraz promowanie książek odpowiadających na zainteresowania, potrzeby i możliwości percepcyjne dzieci. Jednocześnie chcemy rozwijać postawy twórcze wśród uczniów klas 1-3 ze szkół podstawowych objętych programem, poprzez pracę z wartościowymi tekstami literatury dziecięcej oraz podejmowanie własnych prób literackich.

      W roku szkolnym 2022/2023 zaplanowaliśmy następujące działania, służące realizacji wspomnianego wyżej celu programu:

      – cykl warsztatów dramowo-literackich dla klas I-III (pięć dwugodzinnych spotkań na klasę)

      – warsztaty rodzinne “Książkowy pomost międzypokoleniowy” (dwa półtora godzinne warsztaty dla dzieci i ich opiekunów)

      Szczególnie teraz młodzi ludzie potrzebują wartościowego kontaktu z rówieśnikami, ruchu, oderwania się od nowych mediów, twórczego, ale pozbawionego nadmiernej ilości bodźców, środowiska, które pomoże im zrelaksować się i uspokoić emocje, przestrzeni do szczerej rozmowy. Takie właśnie warunki chcemy tworzyć odbiorcom naszych działań na prowadzonych przez nas zajęciach.

      Ponadto czytanie (szczególnie wspólne) oraz tworzenie redukują poziom stresu w naszym organizmie, doskonalą pamięć i koncentrację, pomagają rozumieć emocje i potrzeby: zarówno swoje jak i cudze. Nawet jeśli w nowym roku szkolnym uczniowie będą zmuszeni ponownie zostać w domu, czytanie oraz tworzenie może pomóc im w rozładowywaniu napięcia. A do tego właśnie chcemy zachęcać w naszym projekcie.

      Mamy nadzieję również, że zajęcia staną się okazją do integracja dzieci polskich i ukraińskich dzięki:
      – włączeniu w program warsztatów min. jednego utworu literatury ukraińskiej (przybliżającego dzieciom z Polski kulturę Ukrainy, ale też pokazującego, że pomimo różnic wiele nas łączy)
      – wykorzystaniu metody dramy umożliwiającej ekspresję werbalną i pozawerbalną – praca przy wykorzystaniu ruchu, gestów, dźwięku, obrazów sprzyja budowaniu więzi pomiędzy osobami, którym trudno porozumieć się za pomocą słów

      To co wyróżnia nasz projekt na tle innych inicjatyw związanych z czytaniem to budowanie wspólnoty młodych osób skupionych wokół wspólnego czytania i działania inspirowanego książką. Angażowanie uczestników na poziomie fizycznym, emocjonalnym i społecznym (dzięki wykorzystaniu dramy stosowanej). Czytanie kojarzy się z czynnością, którą wykonujemy indywidualnie, a takich aktywności w życiu uczniów, w związku z nauczaniem zdalnym, było ostatnio więcej niż zwykle. Stąd uczucie osamotnienia i spadek energii. W naszym projekcie, oprócz tego, że jesteśmy razem podczas wspólnego czytania, jesteśmy razem w działaniu: dramowym, plastycznym, ruchowym, intelektualnym itd. Czytanie jest dla nas zatem spotkaniem nie tylko z literaturą, ale również, a może przede wszystkim, z samym sobą i z drugim człowiekiem.

      edukacja kulturalna, projekty

      Z książką w walizce

      Projekt realizowany jest od 2013 roku w szkołach podstawowych na terenie Warszawy. Jego celem jest promocja czytelnictwa wśród dzieci i młodzieży oraz promowanie książek odpowiadających na zainteresowania, potrzeby i możliwości percepcyjne a także rozwijanie postaw twórczych wśród uczniów. Cele te realizujemy poprzez organizację twórczych warsztatów, których „sercem” jest wybrany przez nas utwór literatury dziecięcej, a czytaniu towarzyszy wspólna zabawa, rozmowy oraz tworzenie.

      Continue reading