Raport z badań Towarzystwa Edukacji Antydyskryminacyjnej –pt. „Dyskryminacja – obecność nieusprawiedliwiona” pokazuje, że nauczyciele i nauczycielki potrzebują wsparcia w obszarze pracy z różnorodnością i rozwoju tolerancji w klasach. Odpowiedzią na te potrzeby jest projekt Dramowe historie uchodźcze, w ramach którego powstały scenariusze zajęć dramowych dotyczących tematyki uchodźctwa.
Pilotaż scenariuszy miał miejsce w warszawskich szkołach:
- Gimnazjum nr 34
- Społecznej Szkole Podstawowej STO nr 30
- Szkole Podstawowej nr 85
- Szkole Podstawowej nr 330
Pobierz materiały do zajęć!
- Dramowe historie uchodźcze – pakiet edukacyjny
- Scenariusz lekcji – dramowe historie uchodźców
- Materiały dodatkowe do scenariusza
Więcej informacji o scenariuszu, metodzie i pilotażu znajdziesz w nagraniu webinarium „Uchodźca w klasie – wprowadzenie do tematu za pomocą dramy” klikając tutaj.