W celu realizacji usług, strona korzysta z plików cookie zgodnie z Polityką dotyczącą cookie. Sam możesz określić warunki przechowywania i dostępu do nich w Twojej przeglądarce. - Zamknij

Kontakt Polish English
Nieważne, że działanie jest fikcyjne,
ważne, że to działanie.
Drama
to zgoda na wejście do świata innej osoby
W każdym punkcie rozumowania mogą istnieć
rozwiązania alternatywne, które nie przyszły Ci do głowy.
Zmień swoje myśli,
a zmienisz swój świat.
Wszyscy musimy tworzyć teatr po to,
by odkryć kim jesteśmy i moglibyśmy być.
    • O dramie
    • aktualności
    • projekty dofinansowane
    • szkolenia z dramy
    • warsztaty tematyczne
    • stowarzyszenie
    • O szkoleniach
    • Szkoła Dramy Stosowanej
      • I Stopień Szkoły Dramy Stosowanej – techniki dramowe
      • II Stopień Szkoły Dramy Stosowanej – metodologia Teatru Uciśnionych
      • Opinie
      • Zgłoszenie SDS
      • Kadra
    • Drama w przedszkolu
    • Drama w edukacji wczesnoszkolnej
    • Teatr Uciśnionych – podstawy
    • Przedsmaki Dramy – wstęp do metody
    • Archiwum szkoleń
      • Techniki dramowo-teatralne w pracy z grupą
        • Opinie o TDT
      • Metody dramowe wspierające wybór drogi zawodowej
        • Opinie uczestników warsztatów
      • IV Międzynarodowa Konferencja dot. Dramy Stosowanej
        • Formularz rejestracyjny
        • Akredytacja dziennikarska
        • Warsztaty
          • Słowa są niepotrzebne-wykorzystanie obrazu, ruchu i dźwięku w Teatrze Uciśnionych
          • Daj głos młodzieży- Teatr Forum w pracy z nastolatkami
          • Pokaż, zagraj, wymyśl -odkryj, co autor miał na myśli. Drama w nauczaniu języka polskiego
          • Drama w kształtowaniu postaw antydyskryminacyjnych
          • Trash Monster- drama w nauczaniu o środowisku
          • Teatr Forum w profilaktyce cyberprzemocy
          • Drama w kształtowaniu postaw obywatelskich
          • Dramowe narzędzia wspierające wybór drogi zawodowej
          • Budowanie relacji zawodowych
          • Moc dramy w profilaktyce – aby konflikt nie przerodził się w przemoc
          • Drama w kształceniu kompetencji międzykulturowych uczniów i pracowników
          • Drama w nauczaniu języka angielskiego
        • Noclegi w pobliżu miejsca Konferencji
      • Kurs Dramy Stosowanej
        • Opinie, relacje i zdjęcia
        • Zgłoszenie KDS
      • Laboratorium Madaleny – Teatr Uciśnionych dla kobiet
      • Joker jako facylitator procesu w Teatrze Forum
      • Mission impossible?
      • Słowa nie są potrzebne – Teatr Forum
      • Dramowe superwizje grupowe
      • Konflikty wewnętrzne – jak sobie z nimi radzić metodą A.Boala
      • Mądrzy w emocjach
      • Teatr Forum w teorii i praktyce
      • Drama w rozwijaniu postawy asertywnej
      • Spotkanie z konfliktem i metodą dramy
    • Informacje
      • Zasady zgłoszeń
    • Rekomendacje szkoleń
      • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
      • Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu

Drama w edukacji wczesnoszkolnej

 

Zapraszamy na 2-dniowy warsztat z zakresu technik dramowych, które wspomagają proces dydaktyczny i rozwojowy dzieci w wieku 6-9 lat.

Termin: 3-4 września 2022 roku (sobota-niedziela),

  • sobota:  9:00-17:00
  • niedziela: 9:00:00-17:00

Miejsce: Warszawa, ul. Nowolipki 9B

Łącznie 20 godzin dydaktycznych
Koszt: 450 zł
Zniżki:

  • przy zgłoszeniu do 5.07 – 390 zł

Prowadząca: Karolina Sieńkowska

Warsztat skierowany jest przede wszystkim do osób pracujących z dziećmi w wieku 6-9 lat:

  • nauczycielek/nauczycieli wychowania wczesnoszkolnego,
  • pedagożek/pedagogów,
  • psycholożek/psychologów,
  • animatorek/animatorów itd.

Uczestniczki i uczestnicy:

  • poznają proste ćwiczenia i rozgrzewki dramowe pobudzające ciało, wyobraźnię, emocje, integrujące grupę, przełamujące pierwsze lody, zachęcające do współpracy przy wykorzystaniu ruchu, dźwięków, improwizacji, przedmiotów, słowa, obrazów itd. ;
  • doświadczą na sobie technik dramowych opartych na pracy z ciałem, improwizacją i przedmiotami wspierające rozwój dzieci (w tym Pacynkowy Teatr Interaktywny, pomniki, stymulatory, fotografie)
  • wezmą udział w omówieniu z metapoziomu wyżej wymienionych aktywności;
  • dowiedzą się czym jest a czym nie drama stosowana, jak łączyć ćwiczenia dramowe z tekstami literackimi i jak konstruować zajęcia dla dzieci oparte na metodzie dramy by realizowały cele edukacyjne;
  • stworzą własne ćwiczenia z wykorzystaniem dramy;
  • otrzymają pakiety materiałów edukacyjnych, przykładowe scenariusze realizowane w ramach projektu „Z książką w walizce” oraz zaświadczenia uczestnictwa.

Prowadząca:

Karolina Sieńkowska –  absolwentka kulturoznawstwa na UKSW, trenerka dramy, absolwentka Szkoły Trenerów Organizacji Pozarządowych. Od 2012 roku związana ze Stowarzyszeniem Praktyków Dramy gdzie współtworzy oraz prowadzi projekty z zakresu edukacji kulturalnej, profilaktyki przemocy, wzmacniania kompetencji społecznych, integracji międzypokoleniowej dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Najczęściej pracuje w szkołach i przedszkolach wspierając klasy i wychowawców w stawianiu czoła społecznym wyzwaniom związanym z byciem w grupie i prowadzeniem grup. Uczestniczyła w licznych szkoleniach dramowych realizowanych przez polskich i zagranicznych ekspertów. Prywatnie fanka literatury dziecięcej, filmów dokumentalnych i teatru improwizowanego. Realizatorka czterech edycji projektu „Z książką w walizce” – działania łączącego literaturę, dramę oraz inne formy aktywności rozwijające wyobraźnię oraz umiejętności społeczne. 

Więcej informacji:

Karolina Sieńkowska, k.sienkowska@stop-klatka.org.pl , tel. 518-261-987

Zgłoszenia: prosimy o wypełnienie formularza

Stowarzyszenie Praktyków Dramy STOP-KLATKA
ul. Ładna 23,
03-629 Warszawa
NIP: 521-32-21-928, KRS: 0000141083