W celu realizacji usług, strona korzysta z plików cookie zgodnie z Polityką dotyczącą cookie. Sam możesz określić warunki przechowywania i dostępu do nich w Twojej przeglądarce. - Zamknij

Kontakt Polish English
Nieważne, że działanie jest fikcyjne,
ważne, że to działanie.
Drama
to zgoda na wejście do świata innej osoby
W każdym punkcie rozumowania mogą istnieć
rozwiązania alternatywne, które nie przyszły Ci do głowy.
Zmień swoje myśli,
a zmienisz swój świat.
Wszyscy musimy tworzyć teatr po to,
by odkryć kim jesteśmy i moglibyśmy być.
    • O dramie
    • aktualności
    • projekty dofinansowane
    • szkolenia z dramy
    • warsztaty tematyczne
    • stowarzyszenie
    • O szkoleniach
    • Szkoła Dramy Stosowanej
      • I Stopień Szkoły Dramy Stosowanej – techniki dramowe
        • Opinie
        • Zgłoszenie SDS
      • II Stopień Szkoły Dramy Stosowanej – metodologia Teatru Uciśnionych
        • Opinie – II Stopień
        • Zgłoszenia Szkoła Dramy Stosowanej II stopnia
      • Kadra
    • Rozgrzewki Dramowe
    • Drama w przedszkolu
    • Drama w pracy z dziećmi
    • Teatr Uciśnionych – podstawy
    • Przedsmaki Dramy – wstęp do metody
    • Archiwum szkoleń
      • Techniki dramowo-teatralne w pracy z grupą
        • Opinie o TDT
      • Metody dramowe wspierające wybór drogi zawodowej
        • Opinie uczestników warsztatów
      • IV Międzynarodowa Konferencja dot. Dramy Stosowanej
        • Formularz rejestracyjny
        • Akredytacja dziennikarska
        • Warsztaty
          • Słowa są niepotrzebne-wykorzystanie obrazu, ruchu i dźwięku w Teatrze Uciśnionych
          • Daj głos młodzieży- Teatr Forum w pracy z nastolatkami
          • Pokaż, zagraj, wymyśl -odkryj, co autor miał na myśli. Drama w nauczaniu języka polskiego
          • Drama w kształtowaniu postaw antydyskryminacyjnych
          • Trash Monster- drama w nauczaniu o środowisku
          • Teatr Forum w profilaktyce cyberprzemocy
          • Drama w kształtowaniu postaw obywatelskich
          • Dramowe narzędzia wspierające wybór drogi zawodowej
          • Budowanie relacji zawodowych
          • Moc dramy w profilaktyce – aby konflikt nie przerodził się w przemoc
          • Drama w kształceniu kompetencji międzykulturowych uczniów i pracowników
          • Drama w nauczaniu języka angielskiego
        • Noclegi w pobliżu miejsca Konferencji
      • Kurs Dramy Stosowanej
        • Opinie, relacje i zdjęcia
        • Zgłoszenie KDS
      • Laboratorium Madaleny – Teatr Uciśnionych dla kobiet
      • Joker jako facylitator procesu w Teatrze Forum
      • Mission impossible?
      • Słowa nie są potrzebne – Teatr Forum
      • Dramowe superwizje grupowe
      • Konflikty wewnętrzne – jak sobie z nimi radzić metodą A.Boala
      • Mądrzy w emocjach
      • Teatr Forum w teorii i praktyce
      • Drama w rozwijaniu postawy asertywnej
      • Spotkanie z konfliktem i metodą dramy
    • Informacje
      • Zasady zgłoszeń
    • Rekomendacje szkoleń
      • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
      • Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu

Joker jako facylitator procesu w Teatrze Forum

Stowarzyszenie Praktyków Dramy STOP-KLATKA we współpracy La Xixa Theatre (Hiszpania) zrealizowało 3-dniowy warsztat facylitowania Teatru Forum.

_DSC0537W programie warsztatu m.in.:
• Dlaczego chcę być jokerem?
Co chcę w ten sposób osiągnąć dla siebie, a co dla innych?
Jakie są moje obawy związane z byciem jokerem? Co mnie ogranicza? – praca z ciałem, refleksja oparta na działaniu
• Jak pracować z różnymi grupami i na różnych etapach powstawania Teatru Forum?
Władza i rangi w Teatrze Forum. Etapy tworzenia spektaklu (wg. metodologii A. Boala)
• Kiedy, jak i dlaczego i po co używać gier i ćwiczeń pochodzących z Teatru Uciśnionych?
• Jak prowadzić Teatr Forum?
Różne style prowadzenia Teatru Forum, konkretne wnioski i wskazówki dla Jokerów. Informacje zwrotne dot. sposobu prowadzenia spektaklu jako Joker dla wybranych uczestników (w miarę możliwości czasowych).

IMG_1650

Adresaci: Warsztat był skierowany do osób, które brały już udział w Teatrze Forum – jako aktorzy/aktorki lub jokerzy/jokerki.

 

 

IMG_2109Termin warsztatu: 27 – 29 maja 2016
27.05 godz.16-20
28-29.05 godz.10-18 (w tym godzinna przerwa obiadowa)

Cena: 500zł (18 h warsztatu, materiały szkoleniowe)

 

Opłata za szkolenie jest potwierdzeniem rezerwacji. W przypadku braku wpłaty w ciągu 2 tygodni od wysłania zgłoszenia, rezerwacja przepada. Prosimy o przemyślane zgłoszenia. W przypadku rezygnacji z udziału z warsztatu Stowarzyszenie zastrzega sobie prawo do zwrotu 50% wpłaty w przypadku rezygnacji do dnia 24.04. W przypadku rezygnacji po 24.04 Stowarzyszenie nie zwraca wpłaconej kwoty.

Tłumaczenie: uzależnione od potrzeb uczestników (będzie możliwość zgłoszenia takiej potrzeby poprzez formularz)

Dodatkowe informacje: stowarzyszenie@stop-klatka.org.pl

 

PROWADZĄCY

www Meritxell Martinez BellafontMeritxell Martinez Bellafont
Joker Teatru Uciśnionych, edukatorka społeczna w La Xixa Theatre. Koordynuje projekty edukacyjne, prowadzące do zmiany społecznej, budowania i wzmacniania społeczności lokalnych – zarówno w kraju jak za granicą. Z pochodzenia jest Katalonką urodzoną w Barcelonie. Podczas warsztatów i treningów wykorzystuje różne techniki Teatru Uciśnionych.

 

 

www Adrian CresciniAdrian Crescini
Joker Teatru Uciśnionych. Urodzony w Mendozie w Argentynie, obecnie mieszkający w słonecznej Barcelonie. Swój warsztat rozwijał i udoskonalał w La Xixa Teatre. Nieustannie poszukuje narzędzi, które wzbogacą jego pracę z różnymi grupami. Studiował wiedze o teatrze, psychologię społeczną i pedagogikę. Posiada bogate doświadczenie w zakresie wspierania innych w odkrywaniu technik Teatru Uciśnionych, które zdobywał w Europie, Ameryce Południowej i Afryce Wschodniej.


LA XIXA TEATRE

xixa_logo_redondo_colorLa Xixa Teatre jest organizacją pozarządową, której celem są badania oraz rozwój technik teatralnych, dramowych i edukacyjnych będących jednocześnie narzędziami zmiany społecznej.

La Xixa Teatre to współorganizatorzy corocznego Festiwalu Teatru Forum w Dakarze (Senegal), uczestnicy latynoamerykańskiej sieci Teatrów ze Społecznością (Community Theatre), organizatorzy Laboratorium Społecznych Klaunów w Barcelonie oraz licznych projektów edukacyjnych i artystycznych dotyczących partycypacji i zmiany społecznej.

LA XIXA O SOBIE

Dla nas teatr jest syntezą wszystkich sztuk oraz kluczowym narzędziem w zmianie społecznej. W związku z tym, nieustannie poszukujemy i rozwijamy zarówno nasz sposób wyrazu artystycznego jak i techniki edukacyjne, które wykorzystujemy w teatrze. Jesteśmy grupą bardzo różnorodną, złożoną z osób działających w obszarze edukacji, sztuki i nauk społecznych, co sprawia, że cały czas pracujemy nad ekspresją artystyczną grupy, pogłębiamy swoje umiejętności i nieustannie się uczymy. Organizujemy i prowadzimy warsztaty i szkolenia odbywające się zarówno w kraju jak i za granicą.

Nasze przedstawienia przybierają różne formy. Specjalizujemy się w Teatrze Forum. Angażujemy się w projekty dotyczące problemów społecznych takich jak np. kwestie edukacyjne, kwestie płci, międzykulturowość, uczestnictwo społeczne, problemy wykluczenia, nierówności krajów północy i południa, zrównoważony rozwój i handel.

Więcej informacji: http://www.laxixateatre.org/

Stowarzyszenie Praktyków Dramy STOP-KLATKA
ul. Bieżuńska 1/36,
03-578 Warszawa
NIP: 521-32-21-928, KRS: 0000141083

Dołącz do naszego newslettera!

Odwiedź nas na Facebooku i Instagramie

Zobacz nasz kanał na YouTube