W celu realizacji usług, strona korzysta z plików cookie zgodnie z Polityką dotyczącą cookie. Sam możesz określić warunki przechowywania i dostępu do nich w Twojej przeglądarce. - Zamknij

Kontakt Polish English
Nieważne, że działanie jest fikcyjne,
ważne, że to działanie.
Drama
to zgoda na wejście do świata innej osoby
W każdym punkcie rozumowania mogą istnieć
rozwiązania alternatywne, które nie przyszły Ci do głowy.
Zmień swoje myśli,
a zmienisz swój świat.
Wszyscy musimy tworzyć teatr po to,
by odkryć kim jesteśmy i moglibyśmy być.
    • O dramie
    • aktualności
    • projekty dofinansowane
    • szkolenia z dramy
    • warsztaty tematyczne
    • stowarzyszenie
    • O szkoleniach
    • Szkoła Dramy Stosowanej
      • I Stopień Szkoły Dramy Stosowanej – techniki dramowe
        • Opinie
        • Zgłoszenie SDS
      • II Stopień Szkoły Dramy Stosowanej – metodologia Teatru Uciśnionych
        • Opinie – II Stopień
        • Zgłoszenia Szkoła Dramy Stosowanej II stopnia
      • Kadra
    • Rozgrzewki Dramowe
    • Drama w przedszkolu
    • Drama w pracy z dziećmi
    • Teatr Uciśnionych – podstawy
    • Przedsmaki Dramy – wstęp do metody
    • Archiwum szkoleń
      • Techniki dramowo-teatralne w pracy z grupą
        • Opinie o TDT
      • Metody dramowe wspierające wybór drogi zawodowej
        • Opinie uczestników warsztatów
      • IV Międzynarodowa Konferencja dot. Dramy Stosowanej
        • Formularz rejestracyjny
        • Akredytacja dziennikarska
        • Warsztaty
          • Słowa są niepotrzebne-wykorzystanie obrazu, ruchu i dźwięku w Teatrze Uciśnionych
          • Daj głos młodzieży- Teatr Forum w pracy z nastolatkami
          • Pokaż, zagraj, wymyśl -odkryj, co autor miał na myśli. Drama w nauczaniu języka polskiego
          • Drama w kształtowaniu postaw antydyskryminacyjnych
          • Trash Monster- drama w nauczaniu o środowisku
          • Teatr Forum w profilaktyce cyberprzemocy
          • Drama w kształtowaniu postaw obywatelskich
          • Dramowe narzędzia wspierające wybór drogi zawodowej
          • Budowanie relacji zawodowych
          • Moc dramy w profilaktyce – aby konflikt nie przerodził się w przemoc
          • Drama w kształceniu kompetencji międzykulturowych uczniów i pracowników
          • Drama w nauczaniu języka angielskiego
        • Noclegi w pobliżu miejsca Konferencji
      • Kurs Dramy Stosowanej
        • Opinie, relacje i zdjęcia
        • Zgłoszenie KDS
      • Laboratorium Madaleny – Teatr Uciśnionych dla kobiet
      • Joker jako facylitator procesu w Teatrze Forum
      • Mission impossible?
      • Słowa nie są potrzebne – Teatr Forum
      • Dramowe superwizje grupowe
      • Konflikty wewnętrzne – jak sobie z nimi radzić metodą A.Boala
      • Mądrzy w emocjach
      • Teatr Forum w teorii i praktyce
      • Drama w rozwijaniu postawy asertywnej
      • Spotkanie z konfliktem i metodą dramy
    • Informacje
      • Zasady zgłoszeń
    • Rekomendacje szkoleń
      • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
      • Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu

Drama w kształtowaniu postaw antydyskryminacyjnych

Podczas warsztatu, biorąc udział w konkretnym ćwiczeniu dramowym, zobaczymy i poczujemy jak można wykorzystywać dramę w edukacji antydyskryminacyjnej.  Spotkanie będzie okazją do omówienia tego ćwiczenia i wyciągnięcia wniosków, ale także zadania pytań zarówno o metodę dramy, o edukację antydyskryminacyjną, jak i o dyskryminację poszczególnych grup. Szczególnie chętnie porozmawiam o przesłance płeć, narodowość, etniczność, kultura.

Korzystając ze wspólnych doświadczeń udziału w ćwiczeniach dramowych oraz z własnych przemyśleń i wiedzy uczestniczących i prowadzącej:

  •  Porozmawiamy o tym, jak wykorzystywać dramę w edukacji antydyskryminacyjnej – opowiem o konkretnych warsztatach, gdy sama stosowałam dramę na warsztatach antydyskryminacyjnych
  • Zastanowimy się jakie szanse i wyzwania wiążą się z edukacją antydyskryminacyjną
    i wykorzystywaniem dramy w tym typie edukacji –
    podzielę się swoimi obserwacjami
    i przekażę moje rekomendacje.
  • Porozmawiamy o tym, jak wykorzystywać dramę w edukacji antydyskryminacyjnej – opowiem o konkretnych warsztatach, gdy sama stosowałam dramę na warsztatach antydyskryminacyjnych
  • Pogłębimy rozumienie  tego czym jest dyskryminacja i jakie grupy narażone są na wykluczenie – podam dokładne wskazówki gdzie szukać wiedzy z tego tematu

Prowadząca:

FOTO_DCieslikowska Dominika Cieślikowska– psycholożka i trenerka umiejętności antydyskryminacyjnych, międzykulturowych i genderowych. W ciągu 10 lat przeprowadziła około 4500 godzin szkoleniowych. Uczestniczy i współorganizuje krajowe i międzynarodowe przedsięwzięcia (szkolenia, badania, konferencje, publikacje) promujące politykę równościową, antydyskryminacyjną, dialog międzykulturowy i zarządzanie różnorodnością. Jest członkinią Towarzystwa Edukacji Antydyskryminacyjnej.

 

Stowarzyszenie Praktyków Dramy STOP-KLATKA
ul. Bieżuńska 1/36,
03-578 Warszawa
NIP: 521-32-21-928, KRS: 0000141083

Dołącz do naszego newslettera!

Odwiedź nas na Facebooku i Instagramie

Zobacz nasz kanał na YouTube