W celu realizacji usług, strona korzysta z plików cookie zgodnie z Polityką dotyczącą cookie. Sam możesz określić warunki przechowywania i dostępu do nich w Twojej przeglądarce. - Zamknij

Kontakt Polish English
Nieważne, że działanie jest fikcyjne,
ważne, że to działanie.
Drama
to zgoda na wejście do świata innej osoby
W każdym punkcie rozumowania mogą istnieć
rozwiązania alternatywne, które nie przyszły Ci do głowy.
Zmień swoje myśli,
a zmienisz swój świat.
Wszyscy musimy tworzyć teatr po to,
by odkryć kim jesteśmy i moglibyśmy być.
    • O dramie
    • aktualności
    • projekty dofinansowane
    • szkolenia z dramy
    • warsztaty tematyczne
    • stowarzyszenie
    • O szkoleniach
    • Szkoła Dramy Stosowanej
      • I Stopień Szkoły Dramy Stosowanej – techniki dramowe
        • Opinie
        • Zgłoszenie SDS
      • II Stopień Szkoły Dramy Stosowanej – metodologia Teatru Uciśnionych
        • Opinie – II Stopień
        • Zgłoszenia Szkoła Dramy Stosowanej II stopnia
      • Kadra
    • Rozgrzewki Dramowe
    • Drama w przedszkolu
    • Drama w pracy z dziećmi
    • Teatr Uciśnionych – podstawy
    • Przedsmaki Dramy – wstęp do metody
    • Archiwum szkoleń
      • Techniki dramowo-teatralne w pracy z grupą
        • Opinie o TDT
      • Metody dramowe wspierające wybór drogi zawodowej
        • Opinie uczestników warsztatów
      • IV Międzynarodowa Konferencja dot. Dramy Stosowanej
        • Formularz rejestracyjny
        • Akredytacja dziennikarska
        • Warsztaty
          • Słowa są niepotrzebne-wykorzystanie obrazu, ruchu i dźwięku w Teatrze Uciśnionych
          • Daj głos młodzieży- Teatr Forum w pracy z nastolatkami
          • Pokaż, zagraj, wymyśl -odkryj, co autor miał na myśli. Drama w nauczaniu języka polskiego
          • Drama w kształtowaniu postaw antydyskryminacyjnych
          • Trash Monster- drama w nauczaniu o środowisku
          • Teatr Forum w profilaktyce cyberprzemocy
          • Drama w kształtowaniu postaw obywatelskich
          • Dramowe narzędzia wspierające wybór drogi zawodowej
          • Budowanie relacji zawodowych
          • Moc dramy w profilaktyce – aby konflikt nie przerodził się w przemoc
          • Drama w kształceniu kompetencji międzykulturowych uczniów i pracowników
          • Drama w nauczaniu języka angielskiego
        • Noclegi w pobliżu miejsca Konferencji
      • Kurs Dramy Stosowanej
        • Opinie, relacje i zdjęcia
        • Zgłoszenie KDS
      • Laboratorium Madaleny – Teatr Uciśnionych dla kobiet
      • Joker jako facylitator procesu w Teatrze Forum
      • Mission impossible?
      • Słowa nie są potrzebne – Teatr Forum
      • Dramowe superwizje grupowe
      • Konflikty wewnętrzne – jak sobie z nimi radzić metodą A.Boala
      • Mądrzy w emocjach
      • Teatr Forum w teorii i praktyce
      • Drama w rozwijaniu postawy asertywnej
      • Spotkanie z konfliktem i metodą dramy
    • Informacje
      • Zasady zgłoszeń
    • Rekomendacje szkoleń
      • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
      • Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu

Kadra

Trenerki prowadzące zajęcia w Szkole Dramy Stosowanej

Agnieszka Buśk

Trenerka dramy II stopnia, superwizorka zajęć dramowych, koordynatorka projektów. Absolwentka twórczej resocjalizacji w WSNS Pedagogium w Warszawie. Ukończyła liczne kursy z zakresu technik dramowo-teatralnych w pracy z grupą, absolwentka szkoły trenerskiej House of Skills oraz studiów podyplomowych z coachingu. Na co dzień prowadzi zajęcia edukacyjne i rozwojowe z młodzieżą, grupami międzpokoleniowymi oraz szkolenia dla dorosłych. Współtworzy i realizuje dramowo-teatralne projekty edukacyjne i profilaktyczne. Interesuje się interaktywnymi metodami pracy z grupą oraz zagadnieniami związanymi z kompetencjami społecznymi. Ze STOP-KLATKĄ związana od 2007 r.

Anna Cieśluk

www_testowe_STOPklatka-1159trenerka dramy II stopnia, certyfikowany międzynarodowy coach, psycholog, realizatorka projektów społecznych, edukacyjnych i biznesowych. Przeprowadziła ponad 8000 godzin szkoleniowych, w tym około 700 godzin szkoleń dramowych, głównie dla młodzieży, studentów, nauczycieli i managerów. Od 2006 roku związana ze Stowarzyszeniem Praktyków Dramy STOP-KLATKA.

Małgorzata Winiarek-Kołucka

Psycholożka, superwizorka dramy, koordynatorka projektów społecznych, Prezeska Zarządu SPD STOP-KLATKA. Absolwentka Instytutu Psychologii Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz XXVI Edycji Szkoły Treningu i Warsztatu Psychologicznego w Ośrodku Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA. Trenerka rekomendowana przez Stowarzyszenie Trenerów Organizacji Pozarządowych. Tworzy i realizuje autorskie programy edukacyjne oraz warsztaty skierowane do dzieci, młodzieży i dorosłych. Łącznie od dziesięciu lat przeprowadziła ponad 5000 godzin warsztatów psychoedukacyjnych, w tym ponad 4000 godzin przy wykorzystaniu metody dramy stosowanej. Jej obszary zainteresowania to komunikacja interpersonalna, odkrywanie potencjału drzemiącego w ludziach i w grupie, fundrising oraz rozwój zdolności twórczych.

Olga Stobiecka-Rozmiarek

Trenerka  dramy II stopnia, trenerka antydyskryminacyjna z 13-letnim doświadczeniem pracy z grupami. Współpracuje z organizacjami pozarządowymi, instytucjami kultury i oświaty. W swojej pracy skupia się na tematach integracji społecznej, edukacji międzykulturowej i antydyskryminacyjnej, rozwijaniu potencjału twórczego i umiejętności komunikacyjnych. Obecnie mocno związana z Poznaniem i Wielkopolską, gdzie jest ambasadorką Stowarzyszenia.
Tworzy i realizuje autorskie programy edukacji kulturowej na rzecz aktywizacji młodzieży i społeczności lokalnych. Jest Jokerką Teatru Forum i inicjatorką Ruchu Magdaleny w Polsce. Swoją pasją do dramy, Teatru Forum i pracy z ludźmi dzieli się z innymi w ramach działań swojej firmy Imaginarium Olga Stobiecka-Rozmiarek. Szkolenia realizuje dla kadry
pedagogicznej, bibliotekarek/rzy, trenerów/ek, animatorów/ek – osób pracujących z grupami. Równolegle cały czas realizuje pracę u podstaw realizując warsztaty edukacyjno-rozwojowe dla młodzieży 11 – 18 lat i młodych dorosłych.
Lubi ruch, kontakt z przyrodą, żywioł wody i ognia oraz sztukę, w szczególności taniec, muzykę. Uwielbia podróże, w tym wycieczki rowerowe z bliskimi po polach i lasach. Podróże bliskie i dalekie to sposób na poznawanie siebie i uczenie się świata, sposób na odkrywanie, oswajanie nieznanego – to jest źródło mocy i przemiany.

Szkołę współtworzyła z nami, a obecnie pracuje niezależnie

Aleksandra Chodasz

Trenerka umiejętności społecznych rekomendowana przez PTP i STOP, trenerka i superwizorka dramy. Od 15 lat uczy DRAMY i Teatru Interaktywnego oraz stosuje te metody do budowania zespołów i podnoszenia kompetencji interpersonalnych w szkołach, samorządach, organizacjach pozarządowych i biznesie. Przeprowadziła ponad 5000 godzin szkoleń. Kształciła się w Instytucie Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji (Uniwersytet Warszawski) i na Wydziale Dramy (Uniwersytet w Exeter). Ukończyła Szkołę Trenerską Moniki Sowickiej oraz liczne kursy wspierające jej codzienną pracę z ludźmi, w tym Open Space Technology, Teatr Forum, Teatr Playback, Group Facilitation, Making the Difference, Extended DISC, dialog motywujący i storytelling. Założyła i przez wiele lat była liderką Stowarzyszenia Praktyków Dramy STOP-KLATKA. Obecnie współpracuje ze Stowarzyszeniem jako ekspertka, a w całej Polsce prowadzi programy rozwojowe, interaktywne spektakle i debaty w ramach swojej firmy Trener Dramy (www.ola.chodasz.pl). Z miłości do natury przeniosła centrum swojego życia z Warszawy na Podkarpacie, gdzie założyła Fundację Rozwoju „Dobre Życie” (www.dobrezycie.org) i działa na rzecz dzieci, młodzieży i społeczności lokalnych, prowadzi warsztaty, debaty, tworzy z mieszkańcami i artystami filmy, teledyski i międzypokoleniowe spektakle z wykorzystaniem metody community theatre.

Stowarzyszenie Praktyków Dramy STOP-KLATKA
ul. Bieżuńska 1/36,
03-578 Warszawa
NIP: 521-32-21-928, KRS: 0000141083

Dołącz do naszego newslettera!

Odwiedź nas na Facebooku i Instagramie

Zobacz nasz kanał na YouTube