Spektakle pokazywane w ramach projektu „Interaktywny teatr angażuje i edukuje” to spektakle dla widzów najbardziej wymagających. Musieliśmy włożyć wiele wysiłku, aby stworzyć atrakcyjne scenariusze spektakli, skomponować i nagrać piosenki, opracować materiały edukacyjne. W działania te zaangażowane było (i jest do tej pory) wiele osób o uzupełniających się kompetencjach.
Oto kilka słów o nas.
Aktorzy-pedagodzy występujący w spektaklach:
Magdalena Sowik
Absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego. Na co dzień jest niecodziennym nauczycielem. Członek sekcji Książka-terapia-zabawa PSPiA KLANZA. Tworzy scenariusze, programy i prowadzi zajęcia artystyczne oraz edukacyjne. Ze Stowarzyszeniem Praktyków Dramy STOP-KLATKA związana przez udział w Dramowej Akademii Wolontariackiej oraz przez realizację projektów. m.in „Interaktywny teatr angażuje i edukuje”, który przyobleka ją w rolę żyrafy-detektywa i prowadzi w fascynujący świat dziecięcych refleksji – zadziwiające jak trafnych i odkrywczych. Autorka piosenek stworzonych specjalnie na potrzeby projektu. Poza tym śpiewa i fotografuje. Nieustanna poszukiwaczka twórczych inspiracji.
Agnieszka Buśk
Absolwentka pedagogiki resocjalizacyjnej, trenerka dramy, aktorka i facylitatorka interaktywnych spektakli. Ukończyła liczne kursy z zakresu aktywnych metod pracy z dziećmi i młodzieżą. Przez 3 lata pracowała jako nauczyciel wychowawca grupy przedszkolnej, obecnie tworzy i realizuje dramowe projekty edukacyjne i profilaktyczne.
Agnieszka Klimowicz
Dyplomowana instruktorka teatralna, absolwentka Kulturoznawstwa ze specjalnością teatrologia na Uniwersytecie Łódzkim oraz Podyplomowych Studiów Menedżerów Kultury w Szkole Głównej Handlowej. Ukończyła kursy z zakresu teatru interaktywnego, budowania projektów dramowych, dramy stosowanej, pedagogiki z nurtu community arts. Organizatorka imprez kulturalnych, warsztatów, koordynatorka konkursów w Nowodworskim Ośrodku Kultury.
Karolina Sieńkowska
Absolwentka kulturoznawstwa, absolwentka Szkoły Dramy Stosowanej I stopnia, aktorka interaktywnych spektakli, współrealizatorka projektów dramowych w Stowarzyszeniu Praktyków Dramy STOP-KLATKA. Prowadzi warsztaty dramowe i teatralne dla dzieci i młodzieży.
Lidia Robakowska
Absolwentka psychologii. Ukończyła Warsztaty Trenerskie w Centrum Szkoleń i Doradztwa Zawodowego Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, a także liczne kursy, dotyczące między innymi metody dramy, komunikacji i autoprezentacji. Prowadzi warsztaty dla dzieci i dorosłych. Współprowadziła warsztaty z rozwijania inteligencji emocjonalnej i komunikacji w oparciu o model M. Rosenberga.
Zofia Krystman (koordynator projektu)
Absolwentka wydziału Wiedzy o Teatrze warszawskiej Akademii Teatralnej. Obecnie współpracuje ze Stowarzyszeniem Studio Teatralne KOŁO oraz Teatrem Ochoty jako realizator światła w spektaklach. W 2011 r. ukończyła Szkołę Dramy Stosowanej I stopnia i włączyła się w realizację kilku projektów SPD STOP-KLATKA.