W celu realizacji usług, strona korzysta z plików cookie zgodnie z Polityką dotyczącą cookie. Sam możesz określić warunki przechowywania i dostępu do nich w Twojej przeglądarce. - Zamknij

Kontakt Polish English
Nieważne, że działanie jest fikcyjne,
ważne, że to działanie.
Drama
to zgoda na wejście do świata innej osoby
W każdym punkcie rozumowania mogą istnieć
rozwiązania alternatywne, które nie przyszły Ci do głowy.
Zmień swoje myśli,
a zmienisz swój świat.
Wszyscy musimy tworzyć teatr po to,
by odkryć kim jesteśmy i moglibyśmy być.
    • O dramie
    • aktualności
    • projekty dofinansowane
    • szkolenia z dramy
    • warsztaty tematyczne
    • stowarzyszenie

    MAKS – Młodzieżowa Akademia Kompetencji Społecznych

    Młodzieżowa Akademia Kompetencji Społecznych jest projektem, który ma na celu kształtowanie pozytywnych postaw uczniów warszawskich gimnazjów. Jest to kompleksowy program, dostosowany do indywidualnych potrzeb klasy. W każdej z nich zostaną przeprowadzone 10-godzinne warsztaty dramowe przygotowane specjalnie pod kątem specyficznych wymogów grupy.

    Idea projektu:

    Celem projektu „MAKS –  Młodzieżowa Akademia Kompetencji Społecznych” jest kształtowanie pozytywnych postaw społecznych w zakresie odpowiadającym wcześniej zdiagnozowanym potrzebom każdej klasy objętej projektem. Dzięki temu programowi, uczniowie rozwiną postawę akceptacji, empatii, otwartości oraz wzrośnie ich poziom integracji w klasie.

    Odbiorcy:

    W projekcie wezmą udział uczniowie klas gimnazjalnych, w których na podstawie analizy potrzeb stwierdzono konieczność realizacji programów rozwijających pozytywne postawy społeczne.

    Działania:

    W każdej klasie zostaną zdiagnozowane jej specyficzne potrzeby w zakresie kształtowania postaw społecznych. Trenerzy przeprowadzą kompleksową analizę, która będzie opierała się na pozyskaniu informacji z trzech różnych źródeł.

    Następnie uczniowie wezmą udział w 10-godzinnych warsztatach dramowych, które będą kształtowały pozytywne postawy społeczne. Scenariusze zajęć zostaną stworzone w oparciu o rzetelną diagnozę i będą dostosowane do potrzeb i konkretnej sytuacji każdej z klas objętych projektem.

    Po przeprowadzeniu warsztatów trenerzy przygotują specjalne rekomendacje do dalszych działań dla pedagogów i wychowawców. Dzięki temu projekt będzie oddziaływał długofalowo, a kompetencje społeczne uczniów będą miały szanse rozwijać się po zakończeniu warsztatów. Trenerzy przygotują także materiały dla rodziców, które będą obejmowały: rekomendacje, informacje o potrzebach i sposobach komunikowania się młodzieży, także w przestrzeni wirtualnej (w tym zjawisko „mowy nienawiści”) oraz metody wychowawcze i sposoby wspierania młodzieży w kształtowaniu pozytywnych postaw społecznych.

    logo-um

    Stowarzyszenie Praktyków Dramy STOP-KLATKA
    ul. Bieżuńska 1/36,
    03-578 Warszawa
    NIP: 521-32-21-928, KRS: 0000141083

    Dołącz do naszego newslettera!

    Odwiedź nas na Facebooku i Instagramie

    Zobacz nasz kanał na YouTube