W celu realizacji usług, strona korzysta z plików cookie zgodnie z Polityką dotyczącą cookie. Sam możesz określić warunki przechowywania i dostępu do nich w Twojej przeglądarce. - Zamknij

Kontakt Polish English
Nieważne, że działanie jest fikcyjne,
ważne, że to działanie.
Drama
to zgoda na wejście do świata innej osoby
W każdym punkcie rozumowania mogą istnieć
rozwiązania alternatywne, które nie przyszły Ci do głowy.
Zmień swoje myśli,
a zmienisz swój świat.
Wszyscy musimy tworzyć teatr po to,
by odkryć kim jesteśmy i moglibyśmy być.
    • O dramie
    • aktualności
    • projekty dofinansowane
    • szkolenia z dramy
    • warsztaty tematyczne
    • stowarzyszenie
    • Scenariusz zajęć – dramowe historie uchodźców
    • Webinarium: „Uchodźca w klasie – wprowadzenie do tematu za pomocą metody dramy”
    • Nagranie webinarium pt. “Uchodźca w klasie – wprowadzenie do tematu za pomocą metody dramy”

Dramowe historie uchodźców

Projekt pt. Dramowe historie powstał w odniesieniu do zdiagnozowanych potrzeb nauczycieli i nauczycielek w obszarze pracy z klasą w tematyce uchodźctwa.
W ramach projektu:

  • powstaną dwa dramowe scenariusze zajęć (jeden dla szkół podstawowych i jeden dla gimnazjalnych) dot. uchodźców, które będą przeznaczone dla nauczycieli i nauczycielek z terenu m.st. Warszawy,
  • przeprowadzone zostanie webinarium „Jak pracować z klasą w tematyce uchodźstwa”,
  • powstanie artykuł, zawierający scenariusze zajęć, wraz z praktycznymi wskazówkami ich zastosowania.

Scenariusze warsztatów zostaną oparte o historie uchodźców oraz przygotowane metodą dramy stosowanej (ang. applied drama).

DHU_logotypy

 

Stowarzyszenie Praktyków Dramy STOP-KLATKA
ul. Bieżuńska 1/36,
03-578 Warszawa
NIP: 521-32-21-928, KRS: 0000141083

Dołącz do naszego newslettera!

Odwiedź nas na Facebooku i Instagramie

Zobacz nasz kanał na YouTube