W celu realizacji usług, strona korzysta z plików cookie zgodnie z Polityką dotyczącą cookie. Sam możesz określić warunki przechowywania i dostępu do nich w Twojej przeglądarce. - Zamknij

Kontakt Polish English
Nieważne, że działanie jest fikcyjne,
ważne, że to działanie.
Drama
to zgoda na wejście do świata innej osoby
W każdym punkcie rozumowania mogą istnieć
rozwiązania alternatywne, które nie przyszły Ci do głowy.
Zmień swoje myśli,
a zmienisz swój świat.
Wszyscy musimy tworzyć teatr po to,
by odkryć kim jesteśmy i moglibyśmy być.
    • O dramie
    • aktualności
    • projekty dofinansowane
    • szkolenia z dramy
    • warsztaty tematyczne
    • stowarzyszenie

    Dominika Cieślikowska

    Dominika Cieślikowska

    Psycholożka / trenerka umiejętności antydyskryminacyjnych, międzykulturowych i genderowych, superwizorka pracy trenerskiej w obszarze antydyskryminacyjnym z ponad 12 letnim stażem zawodowym, w tym ponad 4500 przeprowadzonych godzin szkoleniowych.

    Ukończyła szkołę treningu psychologicznego Ośrodka Pomocy i Edukacji Psychologicznej Intra i Szkołę facylitacji społecznej na rzecz przeciwdziałania dyskryminacji – poziom zaawansowany Towarzystwa Edukacji Antydyskryminacyjnej oraz inne pomniejsze kursy trenerskie. Pracuje z grupami mniejszościowymi i większościowymi.

    Ma doświadczenie projektowania i prowadzenia długich procesów edukacyjnych, współtworzyła warsztaty dla osób prowadzących edukację antydyskryminacyjną (w tym nauczycieli i nauczycielek – studia podyplomowe MENTORZY KULTUROWI na UJ, Akademia Treningu Antydyskryminacyjnego Kraków, inne kursy w Polsce i zagranicą).

    Autorka, redaktorka i konsultantka merytoryczna publikacji dotyczących edukacji antydyskryminacyjnej i wyzwań metodologicznych warsztatu antydyskryminacyjnego (w tym redakcja merytoryczna publikacji stworzonej przez nauczycielki Edukacja dla integracji. O doświadczeniach, pomysłach, działaniach praktycznych w wielokulturowych klasach. Cieślikowska, D. (red.), 2011, Kraków: Stowarzyszenie Willa Decjusza oraz konsultacja scenariuszy lekcji równościowych dla nauczycieli Zeszyty antydyskryminacyjne, 2012, Wrocław). Zaangażowana w badanie Towarzystwa Edukacji Antydyskryminacyjnej „Dyskryminacja w szkole – obecność nieusprawiedliwiona. O dyskryminacji w szkole” i upowszechnianie jego wyników.

    Promuje (poprzez uczenie innych, publikacje, m. in. Od uprzedzeń do empatii i zrozumienia, w: Drama w kształtowaniu postaw antydyskryminacyjnych, Stowarzyszenie Praktyków Dramy STOP KLATKA, 2010) oraz stosuje we własnym warsztacie metody dramy w edukacji antydyskryminacyjnej (udział w kursie z dramy i współpraca przy projekcie Hominem Quaero; wplatanie dramy w warsztaty, warsztaty stricte dramowe uwrażliwiające i uczące kompetencji antydyskryminacyjnych).

    W wolnych chwilach podróżuje bliżej lub dalej albo siada na trawie i rozgląda się. Lubi wykonać prace ręczne (pokleić, pomalować, wyciąć) na przykład kukiełki, marionetki, pacynki lub inne rekwizyty do teatrzyków odgrywanych ze swoją córką. Zafascynowanie Japonią i Chinami przekłada na wspólne tworzenie kolejnych scenariuszy bajek do teatru Kamishibai i teatru cieni. Pasjami układa puzzle, szczególnie o tematyce wielokulturowej.

    Stowarzyszenie Praktyków Dramy STOP-KLATKA
    ul. Bieżuńska 1/36,
    03-578 Warszawa
    NIP: 521-32-21-928, KRS: 0000141083

    Dołącz do naszego newslettera!

    Odwiedź nas na Facebooku i Instagramie

    Zobacz nasz kanał na YouTube